A Szerző

Isten hozott Bódi Zsolt hivatalos blogjában, itt mindig naprakész információkat kaphatsz írói munkásságáról.

Bejegyzések

A felhők felett egy sziklán állva
A végítéletre várva,
Messze az otthontól, túl sok az idegen:
Mindenki bámul, félve és ridegen.
A kaput szárnyas őrök őrzik,
Máglya vagy megváltás vár itt:
Van, aki élve égett el,
Van, akit az ég mentett meg.
Sem földért, sem aranyért,
Sem kőért, sem pénzért
Már ezt a lelkemet
Nem menthetem meg
 
A felhők alatt, a földön két lábon állva
Emberként mozoghattam.
Közel az otthonhoz, nem értékeltem,
Senkit sem ismertem vagy kerestem.
Most itt a kapuban könnyű félni,
Nem vágyom a máglyán égni.
Van, aki élve érez engem,
Van, aki még megmenthet
Sem földért, sem aranyért,
Sem kőért, sem pénzért
Soha ezt a lelkemet
Nem adhatom el

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bodizsolt.blog.hu/api/trackback/id/tr532147132

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása